stil nvr reply if comming....Originally posted by nOrmalbOi:
neh neh uOriginally posted by skeujin:stil nvr reply if comming....
*kokz normalboi n shade343*
poonami u.Originally posted by nOrmalbOi:neh neh u
told u if nothing happen i will be there lor..
=-\
dowan!!Originally posted by skeujin:poonami u.
u stil postg here so i wonderg if u changed yr mind mah.
msg me thn.
up to u lah...Originally posted by nOrmalbOi:dowan!!
i will msg ferret!!
wah... ferret n me invisible one...Originally posted by Quinsy:If Shade is going then I will go too.
Originally posted by skeujin:up to u lah...
Originally posted by skeujin:wah... ferret n me invisible one...
Ok. Did I just hear something?Originally posted by skeujin:wah... ferret n me invisible one...
STress Stress Stress...Originally posted by Quinsy:If Shade is going then I will go too.
Brrr... it's the windOriginally posted by shade343:Ok. Did I just hear something?
kns... got ger mention yr nick nia thn u appear...Originally posted by shade343:Ok. Did I just hear something?
Originally posted by skeujin:kns... got ger mention yr nick nia thn u appear...
-.-Originally posted by Quinsy:
Originally posted by Quinsy:
nono. It was you who mention my nick.Originally posted by skeujin:kns... got ger mention yr nick nia thn u appear...
Originally posted by skeujin:kns... got ger mention yr nick nia thn u appear...
i mention u nvr even reply. ger jio u nia, u dunno from whr appear like a genie....Originally posted by shade343:nono. It was you who mention my nick.
Thats because I dont recall you speaking?Originally posted by skeujin:i mention u nvr even reply. ger jio u nia, u dunno from whr appear like a genie....
call the Bear.. if he is not there at least he can refer u somewhere i thinkOriginally posted by Kuali Baba:Okay...where will we be meeting up first?
mit at ms lor. pm u my lumber...Originally posted by Kuali Baba:Okay...where will we be meeting up first?
see wat i mean....Originally posted by shade343:Thats because I dont recall you speaking?